vineri, 6 martie 2009

Walk of life



Sper sa inchid odata cartea asta plina de pete negre si mari care mi-au asuprit viata in ultimii doi ani, si sa apuc momentul in care voi putea incepe cu prima pagina alba pe care vor fi presarate picaturi din raul vietii mele cu fiecare zi ce va urma, discutiile vor disparea si oamenii la randul lor, si da! Asa va fi mai bine,sa spui adio chiar daca doare caci mai tarziu va fi mai bine.Nimeni nu are nevoie de complicatii in viata si stiu ca viata e nedreapta cu multi din noi dar asta nu inseamna ca trebuie sa o stricam pe a altora caci..ce e mult strica si ce e putin te omoara.
Cate putin mai mult pentru fiecare pentru ca niciodata nu am oferit putin, intotdeauna am oferit cat a trebuit. Am invatat ca totul e pe merit si ca nu poti face sau cere niste lucruri doar pentru ca esti tu un copil rasfatat, asteapta si ti se va da. Altfel nici nu as putea intelege cum se mentine un echilibru, probabil ca fara el lumea nu ar mai avea lumina...in camere, de la intrerupator "phaha" , si ar fi un mediu haotic pretutindeni.. nu ca nu ar fi dar na.. vorba lui Albert Einstein "Universul si prostia umana sunt infinite dar de primul nu sunt sigur".. probabil ca era si mai bine daca in loc de "prostia umana" era "naivitatea umana" . Asta spune multe.

Niciun comentariu: