marți, 26 mai 2009

Strangers



Cine suntem? si unde ne indreptam?
Oare strainii ne pot spune ceva?.. Un strain printre oameni. Asa ma simt..asa ma simt de cand m-am nascut si totusi fac si eu parte din specia aceasta pacatoasa.
Oare ma poti vedea sau te pot vedea? De ce am lipsa asta imensa de informatii?..
De ce am memoria si sufletul sterse..
Am picat ca din plop aici..
Nu stiu cine sunt si incotro ma indrept...dar stiu ca sunt printre alti straini naivi si tristi.
E doar un alt sir de litere. Nu ma ajuta cu nimic.. doar ma exprim ca deaia am blog de oameni tristi ca sa gasesc o solutie citindu-mi singur postarile de sute de ori.
Mai intai pui pe hartie, dupa aceea te miri si citesti si afli cate ceva din propriile idei si trairi.
Afli ca esti doar un strain singur.

2 comentarii:

Anonim spunea...

poate suntem straini cand ne dovedim adevarata maturitate si intelegem spre ce ne indreptam...
si cand ajungem "departe"-uitam cine suntem si-intr'un final- constatam ca am revenit la aceeasi stare, aceasi viata de strain.

btw.postarea asta a ta imi aduce aminte de o piesa: van she-strangers.

continua sa scrii.merita!

Ciprian D. spunea...

Super! Speachless...