joi, 27 noiembrie 2008

Back.



Am ajuns azi acasa la 7 si 20.. dupa un drum de 12 ore juma :-?
Acceleratul de Baia Mare astepta sa urc in el.. imi pregatise un compartiment gol cu o lumina slaba.
Exact ce nu imi place mie.. si totusi speram sa fie ceva lumina.. caci drumu era lung.. iar eu vroiam iar..si iar sa imi exprim gandurile pe o coala alba cu un creion gri.
Acelasi compartiment,vechi de 20 de ani sau poate mai mult..
Pielea maro nu se mai facea simtita..datorita peisajului.
Zapada ma linistea.. totul alb si curat.
Ceva de neuitat.. ceva ce se contopea cu gandurile mele..o liniste si un zambet..lucru pe care toata lumea ar trebui sa il aiba.. oricand.
Eu. stand pe locul meu. rezemat de geam.. cu caietul in mana si cu creionul in mana stanga..
O lumina slaba ma veghea. o lumina calda.. un compartiment cald.. si un geam aburit..
Afara era intuneric. trenul mergea. si eu tot stateam cu fularul la gat.. cu sticla de cola langa mine si..
imi exprimam gandurile.desenam ascultand City And Colour - Comin' Home.
Eram happy.
Ea era happy ca eu am fost acolo.
Lucruri frumoase s-au intamplat si sufletul meu s-a mai linistit.
Chiar daca e imposibil cateodata.. dorinta noastra poate face totul posibil.
Cu toate astea,noi am descoperit lucruri noi.
A dori e un privilegiu.
A crede in ceea ce iti doresti e benefic pentru tine.
A aplica.. si a avea rezultatele pe care le doreai.. e magic.
Asta e valabil pentru toata lumea.

Niciun comentariu: