marți, 18 noiembrie 2008

Meditatii.


Stii ca facultatea e imensa... am mers,am intrat in ea cam pe la 5 jumatate oricum era intuneric.
Era totul sinistru si sus la etajul 2 aveam meditatii cu Catalin.. prieten cu Mama de cand erau ei mici.Biroul lui era in capatul coridorului.. era ca intr-un spital vechi abandonat scos dintr-un film de groaza,tot coridorul era intunecat iar neoanele din tavan erau stricate si doar marginile mai mergeau..cu o lumina galbena slaba care lumina 1 % din coridoarele intunecate.. iar pe partea stanga tocmai in capat era biroul lui Catalin si pe partea dreapta erau ferestrele facultatii prin care patrundeau elementele din exterior,cum ar fi intunericul amestecat cu razele rosii si patrunzatoare ale felinarelor in vastul coridor..era ca o flacara..ca un film horror.Intr-un final ajung eu in biroul sec cu ziare si aparate.. un telefon negru fix batran de 30 de ani si un calculator vechi..ingalbenit tipic pentru o facultate dezvoltata intr-un regim comunist. In camera mai era un prieten care facea meditatii,el era la sectiunea Transporturi in cadrul facultatii. L-am salutat dupa care m-am asezat la birou,mi-am scos caietul si cartea,in secunda urmatoare.. nimeni nu mai scotea nici un sunet..era liniste,un moment de tacere.In tavan erau 4 neoane,doua mergeau iar cele 2 de deasupra noastra erau km.. "obosite" , unu palpaia,tipic filmelor horror in care e o liniste bolnava si neoanele uitate acolo de catre persoane carora nu le pasa,se chinuie sa lumineze in continuare chiar daca au defecte care le fac sa fie scoase din uz.L-am intrebat pe acel baiat daca al 2 lea neon palpaia si inainte sa vin eu si el mi-a spus ca da. Eu..am inceput sa fiu si mai tacut, al 2 lea neon s-a stins si intensitatea simturilor mele a crescut de parca timpul a incetinit,auzeam tot ce se intampla in juru meu,in juru facultatii,auzeam o sumedenie de sunete,caini care latrau de la o distanta mare,masini.oameni..si nu in ultimul rand.. sunetul acela specific de neon pe care il simti pana in adancul creierului, un sunet care te scoate din minti.Nu ma mai uitam la acel baiat care facea la matematica ca un student silitor.Eu eram concentrat pe alte lucruri si deodata am simtit o energie..o frecventa ridicata la urechea stanga..un semnal scurt.. un tiutit de 3 secunde..dupa aceea a disparut repede si neonul s-a aprins imediat si eu am ramas .. relativ suprins.

Niciun comentariu: