sâmbătă, 5 decembrie 2009

Changes , changes.



Astazi am gasit linia pe care trebuie sa merg.
Mi-am gasit linistea, ma simt bine, sunt fericit, sunt exact asa cum vreau sa fiu.
Astazi am descoperit adevarul..astazi am aflat cine sunt si incotro merg.
Astazi am inceput sa ma descopar cu adevarat.
Astazi sunt mai linistit..mai sigur , mai clar.
Astazi am descoperit ce inseamna libertatea si cu ce ma poate ajuta ea..si cu ce o pot ajuta eu pe ea. O pot ajuta traind-o.
Incepand de astazi ma numar printre cei ce stiu.
Astazi ma simt implinit si multumitor fata de cei importanti din jurul meu care imi fac viata de zi cu zi una fericita si sincera.
Le multumesc pentru ca exista si pentru ca exista reciprocitate.
Notele muzicale ma patrund pana in mijlocul inimii si imi vorbesc intr-o limba pentru care nu exista dictionar.
Astazi uit si invat.
Astazi iubesc si cred.
Astazi calc pe drumul spre libertate.
Incepand de astazi sunt mai liber.
Acelasi eu care pune punct dupa fiecare propozitie, doar ca altfel.
Astazi sunt eu, si in sfarsit de maine incolo tot eu voi fi.
Astazi sunt liber, simte-ma.


Niciun comentariu: