joi, 24 decembrie 2009

Merry Christmas ! :D


:D Mi-am facut putin timp si pentru blog , astazi suntem in ajunul craciunului, o zi frumoasa si calda, mai un cozonac,mai un nea prajiturica, mai un lapte, mai o sarma, dastea de sarbatori.
Lumea isi face bradul..unii l-au facut cu cateva zile inainte , astazi o sa il fac si eu :D
Vreau sa urez tuturor sarbatori fericite si un an nou plin de bucurii , sanatate dragoste si liniste in suflet.
Maine se face un an.. Maine fac 19 ani.
Un an plin cu bune si cu rele . Un an din fericire mai mult frumos decat urat.
Vreau sa le multumesc tuturor persoanelor calde care ma inconjoara..persoanele cu adevarat importante in viata mea. Vreau sa le multumesc pentru fiecare clipa in care au fost alaturi de mine neconditionat si au impartasit cu mine toate lucrurile frumoase si urate.
Le multumesc pentru ca m-au sprijinit atunci cand lumea mi se parea mai neagra si pentru ca au fost sinceri,buni si intelegatori cu mine(stiu ca sunt incapatanat cateodata)
Sunt fericit , sunt implinit iar lucrurile curg cum trebuie..
De data asta simt ceva cu toata masura , ceva ce mi-am dorit intotdeauna sa impartasesc cu cineva , iar acum chiar fac asta.
Imi promit mie si celorlalti un an mai bun, mai luminat , mai sincer si mai frumos.
Nu e timp de criza , tristete si alte lucruri de genu.
Anul 2010 o sa fie un an revelatoriu pentru toata lumea.
Nimic mai mult nu am de zis.
Sarbatori fericite tuturor !!!
:D

If you feel it then let's go to a place where you belong
give it strength to carry on

open your heart
set your mind at ease live your life and you'll be free


We're gonna rise.
forever.

Niciun comentariu: