sâmbătă, 20 februarie 2010

This Train.




M-am dus in bucatarie, mi-am facut cafeaua, iar acum stau si transpun mentalul in litere..pe scaun in aceasi pozitie si stare de transă, fumand o tigara ca si cum ar fi prima gura de aer.
Am adormit ca un depresiv..ca un personaj pierdut intre patru pereti.
Patul era nefacut, pernele erau aruncate prin camera,
carti aruncate in jurul meu, pe covor, pe noptiera, pachete de tigari si flori peste tot,imparteam aerul si fumul cu varietatea de plante din camera mea, muzica hipnotica si jumatate de noapte pierduta, nu mai puteam sa gust sensul somnului, trupul mi se
zvarcolea prin patul ravasit in mijloculor orelor trecute de miezul noptii.
O ceata densa se asternuse peste varfurile felinarelor iar intunericul noptii isi spunea cuvintele.
Ochii imi stateau deschisi, trupul imi era imprastiat prin pat, privirea tintuia golul din jur, iar gandurile erau pierdute in adancurile mintii. Sunete imbietoare imi
atingeau timpanele si imi dezmembrau circuitele neuronale, intr-un final la ora 5:48 am inchis ochii si m-am scufundat in misteriosul somn celest..
Aventura mentala si spirituala nu a fost atat de frumoasa pe cat m-as fi asteptat..vise intunecate ce mi-au crescut bataile inimii , ce m-au facut sa transpir , sa intru in fibrilatii, am avut.
La ora 10 dimineata m-am trezit iar intr-o stare de transa , jumatate realitate-jumatate vis , intrigat de ceea ce se intamplat si mi-am spus ca trebuie sa uit asta.
Am inchis ochii iar. M-am trezit la ora 12:35 de minute, dupa un alt scenariu mental intortocheat ce m-a facut sa stau in pozitie de sezut..si sa ma uit in gol iar.

Niciun comentariu: