marți, 2 februarie 2010

You are a mess.


Stropi de suflet imi sar pe mana. Vor sa ajunga la mine, sa se adaposteasca..deoarece corpul tau ii respinge, ii da afara, strop cu strop.
Emani durere si singuratate, intuneric si ura.
Esti doar un personaj mizerabil..tipic celor ca tine, nu stii sa apreciezi adevarata valoare a sinceritatii si te regasesti in droguri si alcool.
Esti doar o placere carnala. Doar o jucarie cu care ne putem juca si pe care o putem lasa dupa ce ne satisfacem nevoile, esti doar o jucarie pentru ei..pentru mine esti o comoara.
Esti pierduta printre randurile scrise de altii..randurile vietii de zi cu zi.
Sufletul si inima ta pe mine ma vor, dar mintea ta este intunecata si corupta de catre lucruri pe care nu le-ai putea intelege..lucruri ce pot cauza doar placerea in viziunea "ta".. lucruri ce sunt transpuse din placere in durere in viziunea mea..
Din pacate rareori oamenii pot fi asa cum vor ei, iar tu faci parte din categoria celor ce nu se numara printre "rareori"
Tu faci parte din categoria celor ce sunt manipulati de catre imagini deluzorii, crezi ca este frumos, bine, dar tu iti traiesti viata intr-un fel pentru ca asa vrea anturajul tau, pentru ca asa vrea o persoana apropiata de tine.
Nu poti simti adevarata aroma a vietii..deoarece nu ai cum sa ajungi la ea.
Traiesti intr-un cub, esti o minge, laturile sunt prietenii tai cei mai buni..iar peretii de care te lovesti reprezinta ceata din care nu poti iesi.
Sunt dezamagit, cuvintele care se lovesc de timpanul meu imi spun realitatea, dar eu nu vreau sa le cred.. pentru ca daca le-as crede si le-as lua ca atare, ai fi doar o jucarie, o alta distractie plina de praf pentru mine, si atunci te-as lasa in vitrina cu modele pe care nu ar trebui sa le urmezi niciodata..pana intr-o zi cand vei prinde prima raza de lumina si mi te vei alatura.
Si spun toate lucrurile astea pentru ca da ! am motive bine intemeiate..si stiu ca fiecare din voi poate, fiecare se poate ridica si poate apune si ridica iar si tot asa..dar problema e ca, nimeni nu se ridica..mai ales persoanele pe care le'as considera importante.
Durerea acida se va prelinge pe culoarele sufletului tau, vei respira fum negru si vei dormi ca pe ace.. pentru ca nu ai stiut sa pretuiesti..ceea ce ti s-a oferit si n'ai inteles, dar vei intelege.. candva, dupa ploi si piatra , dupa ceata si fum.
Eu doar..te'as fi trecut peste fum..ceata si multe altele.
Dar fiecare alege.
Sunteti doar niste marionete..eu vad asta.. voi nu, iar asta e partea cea mai trista.
Imi permit sa spun orice deoarece semnificatia cuvintelor mele are legaturi puternice cu adevarul.
Momentan voi traiti in categoria pe care eu o numesc.
" Jeguri de oameni "



Why so empty? Listen to me.. you are the power..you are the weakness.
You can be everything, or nothing.
Now you choose.